Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Milyen lézeres szemműtétek léteznek? 1. rész.
Alcím: Lebenyes és nem lebenyes kezelések

 

Nagyon sok blogot elolvastam, hogy lássam milyen kezelések léteznek. Próbáltam külföldöm is keresni összehasonlításokat, találtam is jópárat. De ami nagyon jó, hogy tényleg aktív a lézeres csapat az országban is, elég sokmindent meg lehet tudni a blogokról - bár erről majd még külön írok, hogy mi a tapasztalatom.

És megelőlegezve egy tök nagy piros pontot a Budai Szemészeti Központnak, mert egy szinte teljesen objektív lista van fenn a honlapjukon.

 

difference-between-lasik-and-prk.jpg

 

Alapvetően 2 féle kezelés létezik technikai szempontból:

 

Lebeny nélküli kezelések

azaz felszíni kezelések

Lebenyes kezelések

Rövid leírás

A felső réteget ELTÁVOLÍTJÁK

Utána jön a LÉZER ami eltűnteti a dioptriát

A felső rétegben csinálnak egy lebenyt, ami olyan mint egy sampon kupak :)

Utána felhajtják, és alatta kezel a lézer

Előnyök és hátrányok szerintem

  • fáj!!!!!
  • sokáig fáj!!!!
  • várni kell a látásod kialakulására, beállására akár fél évig is!
  • 6 hónap napszemüveg
    • 6 hónap szemcsepp
  • azonnal jól látsz
  • nincs fájdalom
  • látásélesség pár nap alatt teljesen beáll
  • csak 3 hétig kell napszemüveget hordani
  • csak pár hétig kell csepegtetni
  • 2 napot esek ki a suliból
  • modernebb

Melyik kezelések?

PRK, No-touch PRK, EPiLASIK

FEMTO, Intralasik, OptiLASIK

Minden PRK kezelés ide tartozik! És ami rossz, hogy félrevezető, de az EpiLASIK is!

Minden femto, intralasik idetartozik és az OptiLASIK is!

 

Ami itt nekem a legfontosabb konkúzió: szeretnék még alaposabban utánanézni ennek, de van egy csomó tévhit ami szerintem a blogokon rémtörténetként van fenn.

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr4513755178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása