Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Alkalmassági vizsgálat - Budai Szemészeti Központ

 

  • Helyszín:

A Budai Szemészeti központ Budapesten, Tartsay Vilmos u. 14.- ben van, gyakorlatilag a Mom park mögötti utca, ami nekem nagyon jó, mert az iskolám a Móricz Zsigmond körtér mellett van és így egy villamossal oda tudok menni.

bszk3.JPG

  • Időpontfoglalás:

Én mindhárom klinika esetében egy online alkalmassági tesztet töltöttem ki, aminek a végén megadtam az elérhetőségeimet és a call centeresek megkerestek időpontot egyeztetni. Legelőször a Budai szemészet keresett meg, így hozzájuk mentem először a vizsgálatra.

  • Vizsgálat:

Amint megérkeztem, szinte azonnal elkezdődtek a vizsgálatok. Több géppel is megnézték a szemem állapotát, azután pedig a diopriát ellenőrizték. Fontos hogy kb. 1 évig ne romoljon a szemed a műtét előtt, de nekem szerencsére nem volt ezzel gond. A vizsgálat legkellemetlenem része a pupilla tágító csepp, de az sem fáj csak egy kicsit csípi a szemet. Utána elég sokáig homályosan láttam és pár óráig fényérzékeny volt a szemem, szóval egy UV szűrős napszemüveg nem árt a vizsgálat utánra.

  • Orvosok:

A Budai szemészeten nagyon kedvesek voltak az orvosok, mindenről tájékoztattak a vizsgálat közben, elmondták hogy mit miért csinálnak, ez nekem nagyon megnyugtató volt. A vizsgálat után pontosan és részletesen elmondták a műtétek közti különbségeket és azt is hogy melyiket miért ajánlják. Nekem nagyon megnyugtató volt, hogy egyik műtét típusra sem akartak rábeszélni, megkérdezték nekem mik a preferenciáim, ez alapján mondták el melyik műtétnek mi az előnye, hátránya.

  • Személyzet:

Igazából, azt tudom mondani hogy mindenki nagyon kedves volt velem az egész vizsgálat során és előtte is. Amit negatívumként fel tudok hozni az az, hogy kicsit túl sokszor hívtak fel az időpont miatt, de igazából ezt is megértem, és a többi helyen is így volt. Azoknak akik feledékenyek mondjuk áldás, hogy nem hagyják hogy elfelejtsd hogy jelenésed van.

 

  • Hangulat:

A szemészet nem régen költözött erre az új helyre, de már most is látszik, hogy szépen, ízlésesen van berendezve. Alapvetően érezhető hogy ez egy jó hangulatú munkahely és a az emberek szeretnek ott dolgozni.

 

  • Kezelések

Ahogy fenn is leírtam itt sokkal bővebb volt a tájékoztatás a kezelésekről. Doktornő egyesével lerajzolta a kezelések, eljárások menetét, lényegét.

Elmondta, hogy melyik kezelés után pontosan mire számíthatok. Nem akarta rámtukmálni a DiamondFemtot, de végigkérdezte, hogy nekem mi a fontos - mennyire bírom a fájdalmat, mennyire sűrű az életem, mennyi időm van a gyógyulásra, ilyesmit. A válaszaim alapján ajánlotta a lasik műtéteket és azon belül is a femtolasikot.

Mivel nagyon őszintének éreztem a doktornőt, rá mertem kérdezni a Visumaxra és arra, hogy miért jobbak a többi klinikánál. Meglepően őszinte választ kaptam. Elmondta, hogy olyan klinikát válasszak, ahol biztonságban érzem magam, ő is megműttette a szemét és neki is fontos volt, hogy ki operálja (jó persze ő itt dolgozik, neki könnyű:)). Illetve elmondta, hogy a lézerkészülékekben van különbség. A kutatások azt mutatják, hogy az alacsony energiájú lézerek sokkal kevesebb gyulladást, kockázatot és gyorsabb gyógyulást jelentenek és ő ezt látja az egyik legfontosabb szempontnak ha a lézerekről beszélünk.

 

És azt is mondta, hogy gyakran mikroszkóp alatt látszanak a különbségek csak. Ezért én lehet nem vennék észre különbséget, de ő, személy szerint bízik a DiamondFemtoban, mert gyönyörűek a szaruhártyák, a gyógyulások, és egy kis idő múlva már nem is lehet látni, hogy megműtöttek valakit, ezért is operálnak például nagyon sok katonát.

 

A DiamondFEMTO - egy svájci gyártmányú Ziemer készülék. Nagyon jó hasonlat, hogy olyan összehasonlítani a többi femtolézerrel, mintha egy porschét hasonlítanál össze egy volvoval. Mind a kettő jó és biztonságos autó, de technológiában jó nagy a különbség. És persze az sem mindegy ki vezeti az autót. Olyan akinek ezer éve van jogsija vagy egy friss vezető.

 

Ezután még pontosan tájékoztattak az árakról is. A részletfizetés is kamatmentes (Cofidisen keresztül) - ezt egy kolléganőjük tudja részletesebben elmondani telefonon keresztül, azt mondták, de kaptam egy tájékoztatót.

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr2913820070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsos Endrènè 2018.09.05. 07:50:41

Üdvözlöm önöket!Nekem van egy 2 ès fèl èves keresztlànyom ,mindkèttő szemèn szürkehàlyog ,már alig làt,ez egy Stűven Widemann szindróma miatt alakult ki ,tehát nem egy szokvànyos szürkehàlyog.Ebben tudnak nekem segìteni?

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása