Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Egy éves kontroll vizsgálat: az utolsó!

egy_eves_kontroll_berta.png

1 éve műtötték a szemem. A legtöbb szemklinikán ez az utolsó kontroll alkalamat is jelenti. Egy kicsit aggódtam hogy mit fognak kihozni a vizsgálaton, mert a téli hónapokban eléggé száradt a szemem és féltem, hogy ez hatással lesz az eredményre.

Hamar kaptam időpontot és egy doktornő megvizsgálta a szemem műszerekkel és táblát is kellett olvasnom. Gyakorlatilag ugyanazok a vizsgálatok voltak, mint az alkalmasságinál. Szerencsére mindegyiken nagyon jól teljesített a szemem, hiszen mindkettővel továbbra is 160%-ot látok! Alig akartam elhinni! Mivel a szaruhártyám vastagsága és a szemfenekem is normális értéket mutatott, búcsút vettem a klinikától azzal az útravalóval, hogy továbbra is használjak műkönnyet, bármi probléma van keressem őket bizalommal és két évente megnézetem a szemem egy általános szemvizsgálaton.Találtam is közben infót a klinika oldalán arról, hogy miért fontos a szemünket is megnézetni orvossal két évente: https://www.budaiszemeszet.hu/szemeszet/altalanos-szemeszeti-szakvizsgalat

Teljes lett végül a kör: a sok gondolkodás, elővizsgálatok, klinika választás, lézeres szemműtét és kontroll vizsgálatok után 160%-os látással, szemüveg és kontaktlencse nélkül élhetem tovább az életem.

Csak annyit tudok mondani: KÖSZÖNÖK MINDENT!

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr5814825106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása