Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Menyasszony dilemma

menyasszony_dilemma.png

Régen, amikor elképzeltem magam menyasszonyként sohasem volt a kép része a szemüvegem. Mikor még csak tervezgettem az esküvőt, sokat dilemmáztam, hogy kontaktlencsére cseréljem-e erre a fontos napra, de mint tudjuk a lencse nincs kibékülve a könnyekkel, a sminkkel és a hajnalig tartó táncolással. Nekem ez mind problémát okozott korábban lencse használatnál.
Végül ez a kérdés már nem okozott fejtörést amikor az esküvőnket szerveztük, hiszen több mint egy éve lézeres szemműtéten estem át a Budai Szemészeti Központban. Erről a beszámolót korábbi posztokban megtalálhatjátok.
Most hogy ránéztem a Budai Szemészet honlapjára találtam is egy friss cikket, ami a rövidlátó menyasszonyok problémáit ecseteli: https://www.budaiszemeszet.hu/hirek/szemuveges-menyasszonyok-ot-kinos-pillanata
Hát mit ne mondja, mind az 5 problémától tartottam én is a műtét előtt:)

Most már több mint egy éve élvezem a szemüveg, kontaktlencse nélküli lét szabadságát. Nagyon boldog voltam, hogy a nagy napra bátran választhattam sminket, hisz tudtam, hogy szemüveg nélkül boldogan és magabiztosan fogok mosolyogni a képeken.

menyasszony_dilemma2.png

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr1015259942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása