Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Esküvő szemüveg nélkül

eskuvo_tisztan.png

Idén nyáron férjhez mentem, elmondhatatlanul jó érzés volt minden pillanatát magamba szívni annak
a napnak. Magabiztos voltam és élveztem, hogy olyan hajam lehet, amiről álmodtam, nem kellett
félnem, hogy beleakad a szemüveg, kihúzgálja a tökéletes műgonddal helyreigazgatott tincseket. Nem csillant meg a fény a lencsén a fényképeken, és nem fáradt el a szemem a kontaktlencsétől. Egész egyszerűen boldog voltam, hogy csak az örömkönnyeim miatt látok homályosan. Minden menyasszonynak ezt kívánom.

Ha most szervezitek az esküvőtöket, akkor érdemes a lézeres szemműtétet is beletervezni a költségekbe, hogy ne a szemüveg tegye keretbe a nagy napot!!! Olvassátok el korábbi bejegyzéseimet a lézeres szemműtétről, nézzétek meg videós beszámolóimat és vágjatok bele: https://tisztanlatok.blog.hu/2019/06/20/videos_beszamolok_a_lezeres_szemmutetrol

Én a Budai Szemészeti Központban műtettem a szemem, azóta van már náluk kifejezetten menyasszonyoknak szóló kedvezmény is, ahol egy kastélyszállóban kaphattok ajándékba szállást egy éjszakára: https://www.budaiszemeszet.hu/menyasszony

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr9315260004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása