Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

1 hetes kontroll
Végre kiderül, mennyire lézer az a szem!

bszk3_1.JPG

Pont egy héttel a műtétem után mentem a második kontrollra. Nagyon izgultam előtte, mert ezen derül ki, hogy mennyire is látok jól a műtét óta. Én úgy éreztem, hogy minden rendben van, mert teljesen panaszmentes voltam, de azért egy kicsit izgultam a vizsgálat előtt. Amit odaértem behívtak, és először egy optometrista hölgy megvizsgálta a szememet egy réslámpával. Ezzel nézték eddig is a szemem a vizsgálatok alkalmával. Ekkor azt mondta a hölgy hogy alig látszik a hegem, szinte meg sem lehet mondani hogy szemműtétem volt.

Ezután az olvasó táblához mentünk, és egyre kisebb számokat mutattak nekem. Mindet elolvastam! Kicsit aggódtam közben, mert az optometrista hölgy nem mondott, semmit csak egyre kisebbek lettek a betűk. Azt hittem hogy azért kell ilyen sokat olvasnom, mert nincs meg a 100%, de amikor a végén mondta, hogy mindkét szemem 160%,teljesen leesett az állam.

Madarat lehetett volna fogatni velem amikor kiléptem a klinika ajtaján, olyan boldog voltam! Végre el tudtam hinni, hogy a szemüveges napjaimnak végleg vége!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr113888300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása