Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Alkalmassági vizsgálatok árai

Sziasztok!

Az egyik barátom felhívott, hogy hova menjen alkalmassági vizsgálatra szerintem. Próbáltam megint nagyon objektív lenni (bár ez szerintem olyan, mintha nem a szerelmemet választanám 5 pasi közül, hiszen már őt választottam és boldog vagyok vele), de rájöttem, hogy nem tudom fejből hogy hol, mennyibe kerül, milyen feltételekkel az első vizsgálat.

Ezért gyorsan körbekérdeztem, körbenéztem és ha már megcsináltam az összehasonlítós táblázatot, felrakom a blogra is, hogy aktuális legyen.

  • Nektek mi jelenik meg jobban a táblázat vagy a képként beillesztett? Annyira béna a táblázatokkal a blog.hu.. ha van valami tapasztalatotok szóljatok hogy lehet szépen megoldani!
  • Ha van valami egyéb infotok a vizsgálatról írjatok!

 

SAINT JAMES

BUDAI SZEMÉSZETI KÖZPONT

FOCUSMED

SASSZEM

OPTIMUM

Lézeres

alkalmassági vizsgálat

45 alatt:

ingyenes

40 alatt

ingyenes

40 alatt:

20.000 Ft

online jelentkezés:

15.000 Ft kedvezmény

 

50 év alatt:

10.000 Ft

online esetén

ingyenes

 

18.000 Ft

 

 

Online jelentkezés esetén:

ingyenes

45 felett:

15.000 Ft

40 év felett

15.000 Ft

40 felett:

25.000 Ft

online jelentkezés:

15.000 Ft kedvezmény

 

50 év felett

25.000 Ft

online esetén

10.000 Ft

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr5414153345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása