Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Első szemszülinap!

Úgy elrepül az idő, hogy majdnem elsuhantam a szemszülinapom mellett. De egyik nap belém hasított: Már egy éve lézer szemű vagyok, egy éve hogy túlestem a lézeres szemműtéten. Így hát gyorsan foglaltam is időpontot az utolsó kontrollomra. Nagyon reménykedtem benne, hogy minden rendben, nem romlott a szemem, mert őszintén nem éreztem hogy rosszabb lett volna.

Majdnem természetes már így, egy év távlatából az, hogy jól látok, de még így is vannak olyan napok, amikor rácsodálkozom a részletekre. Ha egy kis nehézséget kellene mondanom, akkor az a szemszárazság lenne, de tartósítószer mentes könnycseppel még az is teljesen kibírható. Nagyon örülök,  hogy rászántam magam a szemműtétre.

Az egyéves kontollról külön írok majd nektek egy másik bejegyzésben. Addig is boldog szülinapot kedves SZEMEM!

123_anywhere_st_fresh_from_the_sea_down_to_your_plate.png

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr914112279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása