Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Milyen lézeres szemműtétek léteznek? 2. rész
Tévhitek és tények

 lasik-myths-intro.jpg

Téneyek és tévhitek a lézeres kezelésekről:

Tévhit 1:

A lebenyes kezeléseknél a lebeny a műtét után nagyon sérülékeny és bármikor leválhat!

Ez nem igaz! Azt mondta nekem egy orvos és nemzetközi oldalakon is utánanéztem. Ha úgy behúznak neked, hogy alulról és pont mintha egy késsel akarnák felszedni a szemeden a lebenyt, na akkor leválhat. De akit ekkora ütés ér ilyen szögből, annak simán is sérülhet a szaruhártyája, lebeny ide-vagy oda. Szóval én ettől nem félek. És amúgy sem boxolok napi szinten.

 

Tévhit 2:

A NO-Touch PRK nem fáj.

Ez sem igaz. Max nem annyira, mint a sima PRK. És értem én, hogy megéri a szenvedés, de ez olyan mintha egy régebbi autóval mennénk mint egy újjal, mert elvisz az is A-ból B-be és már többen utaztak vele, mint egy szuper új autóval. Nem? Minek szenvedjünk ha nem muszáj? Az szuper amúgy, hogy a PRK egy csomó mindenkinek megoldást jelent, akinek a lebenyesek nem, de én ha nem leszek alkalmas lebenyesre, nagyon el fogok gondolkozni. Van egy ismerősöm, aki PRKvan csináltatta és annyira megrémített, azt mondta, hogy pokol volt. Tudom, hogy mindenkinek más a fájdalomküszöbe, és én amúgy jól bírom a fájdalmat, de  amúgy is félek a műtéttől kicsit, a beígért fájdalom nem segítene ezen.

 

Tévhit3:

Nincs különbség ezeken a csoportokon belül a kezelések között.

Külföldön már akkora katyvasz van az elnevezésekben, hogy egyre inkább abba az irányba mennek a klinikák, hogy nem adnak annyira hangzatos nevet a kezeléseknek, hanem egyszerűen a gyártó cég által adott nevet adják a kezelésnek. Remélem lassan nálunk is ez lesz a módi, mert így sokkal könnyebb a kezelések után járni nemzetközileg! :)

Van különbség a kezelések között, nem is kevés, ezzel jövök a következő posztomban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr6813755222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása