Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Új kedvezmény DiamondFEMTO eljárásra

Budai Szemészeti Központ oldalán itt találjátok KATTINTHATÓ!

 

Sziasztok!

Kaptam hírlevelet a klinikától, hogy új kedvezmény elérhető. Én jó szívvel ajánlom nektek a DiamondFEMTO eljárást, a Budai Szemészeti Központban, ahol én csináltattam a szemem.

Ha elmentek nyáron, akkor a műtétkor kaptok napszemüveget ajándékba :)

https://www.budaiszemeszet.hu/akciok/10-eves-akcio/

Én már megszabadultam a szemüvegemtől, tegyétek ti is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr5314060455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása