Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

CÉLVONALBAN: 1 héttel a műtét előtt

 

Nagyon felgyorsultak az események, el sem hiszem, hogy egy hét múlva már megszabadulok a szemüvegemtől. Amióta ez tudatosult bennem valamennyire, még jobban megfigyeltem hogy miben is zavart a szemüvegem. Nagyon várom már hogy túl legyek rajta, mert azért őszintén szólva egy kicsit izgulok. Nagyon furcsa lesz szerintem először, de ez egy olyan dolog, amit szerintem nem lesz nehéz megszokni. Ezen a héten már csak szemüveget hordhatok, így a kontaktlencsémtől már “könnyes” búcsút vettem.

 suto.JPG

Ezen kívül még a praktikus dolgokat is elintéztem, tehát hogy az Apukám fog elkísérni a műtétre, a Szerelmem vár otthon majd és az Anyukám visz másnap kontrollra! Mindenki kiveszi a részét a dologból :) Legközelebb már csak a műtét napján fogok jelentkezni, de hogy semmi se maradjon ki videót is fogok készíteni róla! :) Már alig várom!

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr3813838408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása