Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Garancia - Mire és hogyan vállalnak garanciát a Budai Szemészeti Központban?

Nagyon fontos téma a garancia szerintem a lézeres szemműtétek kapcsán.

Én erről kifejezetten kérdeztem az orvosomat a Budai Szemészeti Központban.

garancia-1.jpg

Sikerült összeszednem, hogy pontosan mit is jelent a garancia:

 

  • Tervezhetőség: 

    A lézeres látásjavítás során, az előzetes orvosi vizsgálatot követően nagy biztonsággal megjósolható a tervezett kezelés eredménye. Ez alapján a kezelőorvos elmondja, hogy milyen reális cél érhető el a kezelést követően.

 

  • 100% 

    A műtétek legnagyobb részében ezt a tervezett eredményt azonnal sikerül elérni.

Mennyire 100% a 100%?

Előfordulhat hogy a tervezett dioptriát mégsem érik el a DiamondFEMTO szemműtét után. De miért is? Ennek leggyakoribb oka az, hogy a szaruhártya műtét utáni sebgyógyulása egyéni különbséget mutathat, amely befolyásolhatja a végleges eredményt. Ez azt jelenti, hogy a gyógyulási folyamat során másképp gyógyul az ember szeme, mint ahogy tervezték. Ilyenkor minimális dioptria maradhat a szemeden.

Mikor derül ez ki?

Lényegében kb 1-2 hónap után kiderül, hogy maradt-e dioptria az ember szemén. Bár egyből jól látsz a műtét után és az egy hetes kontrollon már mérnek is látásélességet, (nekem először 160% volt mind a két szemem, utána picit később már 120% két szemmel.)

De picit változhat még ez a műtét utáni 1-2 hónapban. Ez főleg azért van, mert az ember agya hozzászokik az új felálláshoz illetve azért gyógyulgat még a lézerszem.

Amennyiben ilyen előre nem látott gyógyulási “zavar” van, a Budai Szemészeti Központ vállalja, hogy újra megműtik a szemedet garanciálisan, ekkor már biztosan le tudják szedni a maradék dioptriát.

Veszélyes-e az újrakezelés?

Dr. Nagymihály Attila teljes mértékben megnyugtatott, hogy semmilyen veszéllyel nem járna az újrakezelés.

 

Mikor érvényes a garancia?

Kifejezetten felhívták a figyelmemet, hogy minden előírást alaposan tartsak be. Fontos, hogy az előírásoknak megfelelően használjam a szemcseppeket és mindenben hallgassak a szakorvosomra.

Azt is nagyon precízen betartottam, hogy mit szabad és mit nem a kezelés után. Illetve az orvosom sok kérdést tett fel az életmódomra vonatkozóan is. Én mit tanulok, milyen eszközökkel dolgozom. Élelmiszermérnöknek tanulok, a laborban sok vegyszerrel találkozhatnék. Nagyon alaposan átbeszéltük milyen fizikai munkákat végzek, így nem csak az általános instrukciókat kaptam meg, hanem személyre szabottan azt is, hogy én miket csinálhatok és mikor.

 

Változhat-e a látásom a műtét után?

Ez egy nagyon fontos kérdés! Nekem már régen nem változott a dioptriám, de kifejezetten sokat beszéltünk arról, hogy akinek változik, annak a műtét után is változhat a dioptriája, ezért nagyon fontos feltétel, hogy beálljon a műtét előtt az ember látása.

A másik fontos tényező az öregedés. Szerencsére nekem még ezen nem kell aggódnom, de még így is részletes tájékoztatást kaptam arról, hogy a szemem ahogy öregszik, közelre kelleni fog előbb-utóbb szemüveg. Kb. az anyukám jár most itt, hogy közelre már kell neki egy kis olvasószemüveg, szóval van egy pár évem addig, de megértettem, hogy ez a műtéttől teljesen független dolog. Korrekt tájékoztatást kaptam, szerintem ez fontos, hogy kérdezzetek rá, hogy a ti látásotok mire számíthat az idő elteltével.



A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr2513887228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása