Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Strandon szabadon

 

A nyár az az évszak, ami a legtöbb mókát tartogatja az embernek. Most, hogy véget ért összegezném nektek, hogy miért vagyok felszabadultabb nyáron a strandon mióta lézerszemem van. A forróságban, a legjobb hely, ahol a szabadságunkat tölthetjük a vízpart, de sajnos a szemüveg és a kontaktlencse sincs jó barátságban a vízzel. Mindenki ismeri a nehézségeket: vízcseppek, kieső lencse, nincs napszemüveg. Szerencsére nekem ezzel már nem kellett foglalkozni, 100%-osan élvezhettem idén  a nyarat. Imádtam, hogy az öltözetemhez váltogathatom a különböző napszemüvegeim közül. Mivel nem volt dioptriás napszemcsim, korábban ez a kiegészítő kimaradt a ruhatáramból. Aki szemfüles, az a képen láthatja, hogy még a naplementét is napszemüvegben élveztem:)

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr1115159412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása