Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

A MŰTÉT UTÁN - 1. nap

A műtét után egy Doktornő, Dr. Tóth Emília megvizsgálta a szemem, hogy minden rendben volt-e a lebennyel, és miután elmondta hogy mit szabad és mit nem szabad csinálnom, hazaengedett.

bszk3_1.JPG

Sajnos én azok közé a kevesek közé tartozom akiknek kellemetlen volt a műtét utáni felépülés. Az hogy fáj valakinek a DiamondFEMTO lézeres látásjavítás után, az nagyon ritka, de én sajnos beleestem abba a 0,5%-ba.

Mellettem ült a műtét napján egy srác aki szintén DiamondFemto-t választott. Vele másnap az 1 napos kontrollon ismét találkoztunk és neki  nem fájt egyáltalán, semmit nem érzett, azért irigykedtem.

Bele sem merek gondolni hogy mi lett volna ha nem ezt a műtétet választom, hanem a PRK-t, mennyire fájt volna… Kb. egy órával a műtét után kezdődött a könnyezés, és gyulladt, vörös volt a szemem.

Az asszisztensek azt mondták, hogy vegyek be nyugodtan fájdalomcsillapítót, ebből olyat kell, amit amúgy is használsz pl. fejfájásra.Ezt a kellemetlen, mondhatni fájdalmas érzést úgy írnám le, hogy olyan érzés volt a szememben mintha hagymát pucolnék egy homokvihar közepén.

Amúgy nagyon hálás vagyok a klinikának, mert sokszor telefonáltam nekik a gondjaimmal és mindig készségesek voltak. Utólag is nagyon köszönöm a sok segítséget!

Egy biztos pont volt, hogy bármennyire is kellemetlen volt az első nap, már jól láttam. Könnyezett, szúrt, de tudtam, hogy a műtét sikeres volt, mert azzal nem volt baj, hogy nem látok, sőt, messziről olvastam a rendszámtáblákat.

A műtét után 5-6 órával sokkal jobban éreztem magam.  Ekkor már teljesen jól láttam, ami azt jelenti, hogy körülbelül úgy, mint azelőtt szemüveggel. A másnapi kontrollon a Doktor Úr elmondta hogy minden rendben van szerencsére, a műtét eredménye nagyon jó lett.

 

Miért lehet mégis, hogy nekem kellemetlen volt a gyógyulás?

  • ez egyéni adottság: pl. amikor kontaktlencsét kezdtem használni, akkor is több, mint egy hétig szúrt, fájt, gyulladt volt

Jelentett-e bármilyen veszélyt, hogy kellemetlenebb volt az első nap az átlagosnál?

  • Nem! Ezt muszáj leszögeznem, hogy jól láttam!
  • Eszembe sem jutott a szemüvegem egyszer sem és már a másnapi kontrollon, picit gyulladt szemmel, álmosan is simán végigolvastam a táblát.

 

A műtét után 3 nappal már semmilyen tünetem nem volt, még a szemem sem száradt ki és azóta sem!

A látás élességem, körülbelül a 5. napra stabilizálódott, de úgy érzem, hogy tökéletesen látok.

 

Hogy ez mennyire igaz, az az egy hetes kontrollon kiderül!

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr8513851092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása