Tisztánlátok

Láss tisztán a lézeres szemműtétekről!

Lézerkezelés? Lézeres szemműtét?
Első kérdések

 

Miután megfogalmazódott bennem hogy változtatni szeretnék a látásomon, rengeteg kérdés és kétség merült fel bennem.Szerencsére már elég régóta, körülbelül három éve nem romlott a szemem , így meg mertem kockáztatni, hogy egyáltalán belevágjak ebbe.  Először a fájdalomtól való félelem, aztán pedig a kockázatok, amit a családom is többször felhozott. Elkezdtem utána nézni a dolgoknak és szinte mindenhol azt találtam, hogy az újabb lézerkezelések teljesen fájdalom mentesek, alacsony kockázatúak és gyors felépülést ígérnek, így az első kérdéseim megválaszolódtak.

 

kep_vilag.jpg

 

De mivel minden szemklinika magáról ír, ezért fontos volt számomra, hogy releváns és valós infókat kapjak. Nagy dilemma az, hogy kinek higgyek, mi az igazság.

Az alábbi dolgokat fogalmaztam meg magamban:

  • szeretnék olyan emberrel beszélni akit már megműtöttek
  • el fogok olvasni egy csomó blogot erről
  • nem csak Magyarországon fogok kutakodni, hanem külföldön is.

 Nemsokára elmondom mi lett ennek az elhatározásnak a vége :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztanlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr5713755126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tisztánlátok

Tiszta vizet öntök a pohárba a lézeres szemműtétek kapcsán. Olvasd el, hogy én mi alapján, hogy döntöttem a lézeres klinikák és kezelések között.

Szerzők

Állandó oldalak

Friss topikok

süti beállítások módosítása